به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، ۲۸ فروردین و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند. محمودی اضافه کرد: در این مدت زمان، ۲۴ مورد عملیات […]

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، ۲۸ فروردین و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت زمان، ۲۴ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متأثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

+

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.