به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه (به وقت ایران) در برزیل به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.   بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی، طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه (به وقت ایران) در برزیل به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

 

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی، طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایون‌فرمنش، محمد موسوی، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) را به زمین فرستاد.

باوجودی که کاروان ایران، سفری سخت و طولانی را از چین تا برزیل، پشت سرگذاشته بود اما آثار خستگی در عملکرد بازیکنان دیده نمی‌شد و بازی تا امتیاز ۲۰ پایاپای پیش رفت. حمله آلمانی‌ها بیشتر متکی به گئورگی گروزر ستاره کهنه‌کار این تیم بود. تیم ملی آلمان در ست نخست با دفاع روی تور بهتر و اشتباه کمتر ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

صابر کاظمی که در اواخر ست نخست به میدان آمده بود در ست دوم نیز به جای امین اسماعیل‌نژاد به بازی ادامه داد. حکایت دقایق ابتدایی این ست کاملاً متفاوت با ست نخست بود و چند دفاع متوالی، آلمان را ۱۱ بر ۵ عقب انداخت. در ادامه اما سرویس‌های گروزر، اختلاف امتیازات را به دو امتیاز رساند. نتیجه ست دوم نیز ۲۵ بر ۲۲ بود، اما به سود ایران.

ست سوم با برتری مطلق تیم آلمان همراه و اختلاف امتیاز به حدی بود که عطایی، برخی بازیکنان ذخیره خود را به زمین فرستاد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ برای آلمان تمام شد. حریف اروپایی در حمله و دفاع روی تور، بهتر از بازیکنان ایران عمل کرد.

عملکرد آلمانی‌ها در ست چهارم نیز بهتر از ایران بود و آنها در این ست هم ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند تا در مجموع ۳ بر یک برنده این بازی باشند. گئورگی گروزر در این بازی مهارنشدنی نشان داد.

در دیگر بازی روز نخست، ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک مقابل جمهوری چک به برتری رسید.

 شاگردان بهروز عطایی در دومین دیدارشان در این چارچوب از ساعت ۳ بامداد دوشنبه با اوکراین روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]