به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری زیرنویس، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۲۵۰  هزار تومان است.    در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری زیرنویس، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۲۵۰  هزار تومان است.

 

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار  تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون  و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۹  میلیون و ۷۸۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۴۳ دلار است.

 

 در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ مهر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۱ هزار و ۲۰۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۴۵۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۳ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۶۳۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات با افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۱۱ هزار و ۲۱۹ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۱۹۹ تومان است.

بروز رسانی: دوشنبه ۱۰  مهر ۱۲:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

۴۱  هزار و ۲۰۳

قیمت دلار (حواله)

۳۷  هزار و ۴۵۸

قیمت یورو (اسکناس)

۴۳  هزار و  ۵۹۹

قیمت یورو (حواله)

۳۹  هزار و ۶۳۲

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۲۱۹

قیمت درهم (حواله)

۱۰ هزار و ۱۹۹

بروز رسانی: دوشنبه ۱۰  مهر ۱۲:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۲۴  میلیون و ۵۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۲۷  میلیون و ۲۵۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۱۴  میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۹  میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۵ میلیون و ۸۰۰  هزار

بروز رسانی: دوشنبه ۱۰  مهر ۱۲:۰۰

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

۲ میلیون و ۲۵۸ هزار

مثقال طلا

۹ میلیون و ۷۸۴ هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۴۳

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]