کشف و توقیف ۷.۵ تن مواد مخدر در استان مرکزی طی سال ۹۶
کشف و توقیف ۷.۵ تن مواد مخدر در استان مرکزی طی سال ۹۶
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: مبارزه با قاچاق و توزیع موادمخدر از برنامه های اولویت دار ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی است که همواره با جدیت و به صورت شبانه روزی دنبال می شود.

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی سال ۹۶ حدود ۷.۵ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی توسط پلیس کشف و توقیف شده است.

سردار کیومرث عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفت هزار و ۴۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال گذشته در نقاط مختلف استان مرکزی توسط نیروهای انتظامی از قاچاقچیان و یا خرده فروشان مواد مخدر و معتادان کشف و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: طی مدت ذکرشده ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر نیز در استان مرکزی توسط پلیس شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفته و منهدم شده است.

عزیزی بیان کرد: همچنین در جریان فعالیت های پلیس استان مرکزی در مقابله با مواد مخدر طی سال ۹۶، بیش از ۱۴ هزار نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش و همچنین مصرف کننده مواد مخدر در این استان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دست قانون سپرده شده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: مبارزه با قاچاق و توزیع موادمخدر از برنامه های اولویت دار ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی است که همواره با جدیت و به صورت شبانه روزی دنبال می شود.

وی ضمن بیان اینکه تحقق امنیت اجتماعی پایدار که در سرلوحه برنامه های نیروهای انتظامی قرار دارد، مستلزم همکاری و مشارکت از سوی آحاد جامعه است، عنوان کرد: وجود امنیت بسترساز هرگونه فعالیت دیگر در عرصه اجتماع بوده و ایجاد امنیت اجتماعی و حفظ و ارتقای آن یکی از مسئولیت های خطیر نیروی انتظامی است که با مشارکت همگانی محقق می‌شود.

  • نویسنده : رضا یاری
  • منبع خبر : خبرگذاری فارس
27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]