به گزارش زیرنویس؛ در این نشست، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران اظهار کرد: خوشبختانه در اصفهان جمعی از بزرگان و فعالان روابط‌عمومی گرد هم آمده‌اند و به‌واسطه همین جمع می‌توان بسیاری از مشکلات استان را برطرف کرد، روابط‌عمومی دارای وظایف خاص و مشخصی است، روابط‌عمومی هنر نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر است، این حوزه تصمیم‌ساز است […]

به گزارش زیرنویس؛ در این نشست، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران اظهار کرد: خوشبختانه در اصفهان جمعی از بزرگان و فعالان روابط‌عمومی گرد هم آمده‌اند و به‌واسطه همین جمع می‌توان بسیاری از مشکلات استان را برطرف کرد، روابط‌عمومی دارای وظایف خاص و مشخصی است، روابط‌عمومی هنر نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر است، این حوزه تصمیم‌ساز است و در بسیاری از جهات، می‌تواند تعیین‌کننده معادلات باشد، به‌طورقطع انجمن در استان اصفهان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار درخشانی است که باید از آنها به بهترین شکل بهره برد.

خسرو رفیعی با اشاره به ضرورت فعال‌سازی کمیته‌های انجمن، عنوان کرد: مسئولان و مدیران حوزه روابط‌عمومی می‌توانند با همگرایی در راستای رفع مسائل و مشکلات استان قدم بردارند، برای نمونه در زمینه حل بحران آب اصفهان، می‌توان فعالانه وارد میدان شد و از هنر روابط‌عمومی برای رفع این چالش بهره گرفت؛ لذا ضروری است افراد باسواد، توانمند، علاقه‌مند و دارای تجربه وارد عرصه روابط‌عمومی شوند و مدیران نیز توجه و نگاه ویژه‌تری به این بخش تخصصی و مهم داشته باشند.

مدیر انجمن روابط‌ عمومی ایران – استان اصفهان نیز اظهار کرد: این انجمن در استان اصفهان با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و مشورت با بزرگان روابط‌عمومی استان، فعالیت‌های خود را مجدداً از سر گرفت. هفت کمیته در این انجمن فعال هستند که شامل کمیته آموزش، کمیته ارتباطات و رسانه، کمیته امور شهرستان‌ها، کمیته عضویت، کمیته حقوقی، کمیته پشتیبانی و کمیته رویدادها است، کمیته‌ها در حال فعالیت هستند و امیدواریم با حضور فعالانه اعضا شاهد فعالیت دوچندان آنها باشیم.

حمید کشاورز ادامه داد: تعداد اعضای انجمن در استان اصفهان تا امروز به ۱۳۷ عضو رسیده که اکثر آنها دارای تحصیلات بالای دانشگاهی هستند و مدرک تحصیلی ۸۰ درصد اعضا با مقوله روابط‌عمومی، مرتبط است، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخش‌ها، تعداد اعضا را افزایش دهیم و فعالیت‌ها در قالب کارگروه‌های تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط‌عمومی استانداری اصفهان نیز گفت: برگزاری چنین نشست‌های تخصصی باید مستمر و با برنامه‌ریزی و اهداف بلندمدت باشد، به دنبال بهبود جایگاه روابط‌عمومی‌ها و گسترش نفوذ آنها هستیم تا اثرگذاری‌ها افزایش یابد، امروز استان اصفهان با چالش‌هایی در بخش‌های مختلف به‌ویژه آب و محیط‌زیست روبرو است و روابط‌عمومی‌ها در رفع این چالش‌ها می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، متأسفانه در شرایط فعلی با وجود همه تلاش‌های شکل گرفته، صدای اصفهان به گوش همگان نمی‌رسد و دغدغه‌ها و مطالبات اصفهان فراتر از مرزهای جغرافیای استان شنیده نمی‌شود، در این‌خصوص رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها مسئول هستند و باید به‌گونه‌ای فعالیت کنند که صدای مظلومیت اصفهان در سطح ملی شنیده شود. امروز اصفهان در بخش اقناع‌سازی جامعه در خصوص مشکلات و شرایط خاص خود، نمره قابل قبولی دریافت نمی‌کند.

مجید شمس، اقناع‌سازی در سطح ملی را موضوعی ضروری برشمرد و عنوان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید امیدآفرین باشند و در جهت تحقق جهاد تبیین حرکت کنند، همه باید کمک کنیم تصویر واقعی اصفهان برای عموم جامعه به نمایش گذاشته شود و مسئول هستیم در این زمینه تلاش کنیم.

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان نیز اظهار کرد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و اصیل‌ترین تشکل با قوانین صریح و روشن در راستای کمک به بهبود محیط کسب‌وکار تلاش می‌کند، لذا همکاری‌های اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی با بخش دولتی بسیار خوب و سازنده است.

حمیدرضا امیدان تأکید کرد: تعاملات اتاق بازرگانی با مجموعه‌های دولتی به‌ویژه استانداری اصفهان در راستای کمک به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی استان است، معتقد هستیم برای امیدآفرینی و تحقق جهاد تبیین باید بر مقوله «مطالبه‌گری» تأکید داشت، اتاق بازرگانی همواره مطالبات خود را صریح و شفاف بیان می‌کند و از بخش‌های دولتی نیز برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود فضای کسب‌وکار مطالبه‌گری می‌کنیم، درهرصورت اتاق بازرگانی تمام‌قد و باقدرت و جدیت آماده همکاری با فعالان عرصه روابط‌عمومی است تا شاهد اتفاقات خوبی در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان اصفهان باشیم.

 

منبع خبر: رکنـا

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]