به گزارش زیرنویس، سرهنگ فیروز کشیر  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ابطال معاینه فنی خودروهای دوزا در تهران توضیح داد وگفت: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با انواع تخلفاتی که وجود دارد جزء وظیفه ذاتی پلیس می باشد که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ ، اقدامات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فیروز کشیر  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ابطال معاینه فنی خودروهای دوزا در تهران توضیح داد وگفت: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با انواع تخلفاتی که وجود دارد جزء وظیفه ذاتی پلیس می باشد که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ ، اقدامات خود را بر اساس قوانین به مرحله اجرا در می آورد .

وی افزود : در نیمه دوم سال وارونگی هوا را شاهد هستیم که همین آلودگی هوا باعث به خطر افتادن جان شهروندان شده و نیاز است خودروهایی که دارای نقص فنی هستند و حتی معاینه فنی هم دارند نسبت به رفع عیب و نقص خودروی خود اقدام نمایند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: از نیمه دوم سال یعنی از ابتدای مهرماه حدود ۷۵۰۰ فقره معاینه فنی خودروهایی که دودزا بوده وباعث آلودگی هوا می شدند ابطال شده است.

سرهنگ کشیر افزود : این خودروها معاینه فنی داشتند ولی دودزا بوده و دارای نقص فنی بودند و با ترددهای خود آلودگی هوا را در پی داشتند .

وی گفت : از رانندگان تقاضا داریم قبل از اینکه پلیس بخواهد از تردد آنها جلوگیری کرده و اعمال قانون شدنماید و یا اینکه هرگونه اقدامی از سوی پلیس در خصوص تردد و ابطال معاینه فنی آنها صورت پذیرد نسبت به رفع نقص و عیب خودروی خود اقدام نمایند.

منبع خبر: رکنـا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.