به گزارش زیرنویس، سرهنگ فیروز کشیر  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ابطال معاینه فنی خودروهای دوزا در تهران توضیح داد وگفت: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با انواع تخلفاتی که وجود دارد جزء وظیفه ذاتی پلیس می باشد که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ ، اقدامات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فیروز کشیر  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ابطال معاینه فنی خودروهای دوزا در تهران توضیح داد وگفت: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با انواع تخلفاتی که وجود دارد جزء وظیفه ذاتی پلیس می باشد که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ ، اقدامات خود را بر اساس قوانین به مرحله اجرا در می آورد .

وی افزود : در نیمه دوم سال وارونگی هوا را شاهد هستیم که همین آلودگی هوا باعث به خطر افتادن جان شهروندان شده و نیاز است خودروهایی که دارای نقص فنی هستند و حتی معاینه فنی هم دارند نسبت به رفع عیب و نقص خودروی خود اقدام نمایند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: از نیمه دوم سال یعنی از ابتدای مهرماه حدود ۷۵۰۰ فقره معاینه فنی خودروهایی که دودزا بوده وباعث آلودگی هوا می شدند ابطال شده است.

سرهنگ کشیر افزود : این خودروها معاینه فنی داشتند ولی دودزا بوده و دارای نقص فنی بودند و با ترددهای خود آلودگی هوا را در پی داشتند .

وی گفت : از رانندگان تقاضا داریم قبل از اینکه پلیس بخواهد از تردد آنها جلوگیری کرده و اعمال قانون شدنماید و یا اینکه هرگونه اقدامی از سوی پلیس در خصوص تردد و ابطال معاینه فنی آنها صورت پذیرد نسبت به رفع نقص و عیب خودروی خود اقدام نمایند.

منبع خبر: رکنـا