به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۱۴:۳۰ در شهر نیون کشور سوئیس آغاز شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. در این قرعه‌کشی تیم‌های صدرنشین گروه‌ها در سید اول و تیم‌های دوم در سید بعدی قرار […]

- طارمی به آرسنال رسید، بارسلونا به قهرمان ایتالیا/ خبری از بازی بزرگ نبود!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۱۴:۳۰ در شهر نیون کشور سوئیس آغاز شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

در این قرعه‌کشی تیم‌های صدرنشین گروه‌ها در سید اول و تیم‌های دوم در سید بعدی قرار گرفتند با این ملاحظه که تیم‌های یک کشور و همچنین تیم‌های یک گروه نیز دیگر با هم مسابقه نخواهند داد.

سید اول: بایرن مونیخ (آلمان) – آرسنال (انگلیس) – رئال مادرید (اسپانیا) – رئال سوسیداد (اسپانیا) – اتلتیکو مادرید (اسپانیا) – دورتموند (آلمان) – منچستر سیتی (انگلیس) – بارسلونا (اسپانیا)

سید دوم: کپنهاگن (دانمارک) – آیندهوون (هلند) – ناپولی (ایتالیا) – اینتر میلان (ایتالیا) – لاتزیو (ایتالیا) – پاریس (فرانسه) – لایپزیگ (آلمان) – پورتو (پرتغال)

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

پورتو – آرسنال

ناپولی – بارسلونا

پاریسن‌ژرمن – رئال سوسیداد

اینتر میلان – اتلتیکو مادرید

پی اس آیندهوون – دورتموند

لاتزیو – بایرن مونیخ

کپنهاگن – منچستر سیتی

لایپزیگ – رئال مادرید

این مسابقات به صورت رفت و برگشت، در ۸ هفته و در تاریخ‌های ۲۴، ۲۵ بهمن، اول، دوم اسفند (مرحله رفت)، ۱۵، ۱۶، ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه (مرحله برگشت) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.