به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۱۴:۳۰ در شهر نیون کشور سوئیس آغاز شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. در این قرعه‌کشی تیم‌های صدرنشین گروه‌ها در سید اول و تیم‌های دوم در سید بعدی قرار […]

- طارمی به آرسنال رسید، بارسلونا به قهرمان ایتالیا/ خبری از بازی بزرگ نبود!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۱۴:۳۰ در شهر نیون کشور سوئیس آغاز شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

در این قرعه‌کشی تیم‌های صدرنشین گروه‌ها در سید اول و تیم‌های دوم در سید بعدی قرار گرفتند با این ملاحظه که تیم‌های یک کشور و همچنین تیم‌های یک گروه نیز دیگر با هم مسابقه نخواهند داد.

سید اول: بایرن مونیخ (آلمان) – آرسنال (انگلیس) – رئال مادرید (اسپانیا) – رئال سوسیداد (اسپانیا) – اتلتیکو مادرید (اسپانیا) – دورتموند (آلمان) – منچستر سیتی (انگلیس) – بارسلونا (اسپانیا)

سید دوم: کپنهاگن (دانمارک) – آیندهوون (هلند) – ناپولی (ایتالیا) – اینتر میلان (ایتالیا) – لاتزیو (ایتالیا) – پاریس (فرانسه) – لایپزیگ (آلمان) – پورتو (پرتغال)

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

پورتو – آرسنال

ناپولی – بارسلونا

پاریسن‌ژرمن – رئال سوسیداد

اینتر میلان – اتلتیکو مادرید

پی اس آیندهوون – دورتموند

لاتزیو – بایرن مونیخ

کپنهاگن – منچستر سیتی

لایپزیگ – رئال مادرید

این مسابقات به صورت رفت و برگشت، در ۸ هفته و در تاریخ‌های ۲۴، ۲۵ بهمن، اول، دوم اسفند (مرحله رفت)، ۱۵، ۱۶، ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه (مرحله برگشت) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا