برانکو ایوانکوویچ در اولین جواب خود به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قبول نکرده است که دوباره هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد و تاکید داشته که خانواده‌اش موافق بازگشت او به ایران نیستند. برانکو همچنین شرط کرده است که برای بازگشت به میز مذاکره خواستار پرداخت مالیات و ارائه برگه مفاصا حساب مالیاتی‌اش است. به همین […]

- واکنش باشگاه پرسپولیس به جواب منفی برانکو/ پیشنهاد وسوسه‌کننده درویش برای راضی کردن پروفسور

برانکو ایوانکوویچ در اولین جواب خود به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قبول نکرده است که دوباره هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد و تاکید داشته که خانواده‌اش موافق بازگشت او به ایران نیستند.

برانکو همچنین شرط کرده است که برای بازگشت به میز مذاکره خواستار پرداخت مالیات و ارائه برگه مفاصا حساب مالیاتی‌اش است. به همین دلیل هم باشگاه پرسپولیس با حل کردن این موضوع و ارائه پرداخت مالیاتی به دنبال اثبات حسن نیست خود به مربی کروات است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کردنده‌اند که قصد دارند پیشنهاد تازه به برانکو بدهند و به این سادگی این سرمربی کروات را رها نخواهند کرد.

با این حال به نظر می‌رسد پرسپولیس شانس چندانی برای استخدام ایوانکوویچ نخواهد داشت و با پیام نهایی این سرمربی به پرسپولیس، شاید قرمزها مذاکره با سایر گزینه‌ها را از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: فوری| حضور برانکو در پرسپولیس منتفی شد/ پیام ویژه سرمربی محبوب به پرسپولیسی‌ها!

منبع: خبـر ورزشی

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.