برانکو ایوانکوویچ در اولین جواب خود به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قبول نکرده است که دوباره هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد و تاکید داشته که خانواده‌اش موافق بازگشت او به ایران نیستند. برانکو همچنین شرط کرده است که برای بازگشت به میز مذاکره خواستار پرداخت مالیات و ارائه برگه مفاصا حساب مالیاتی‌اش است. به همین […]

- واکنش باشگاه پرسپولیس به جواب منفی برانکو/ پیشنهاد وسوسه‌کننده درویش برای راضی کردن پروفسور

برانکو ایوانکوویچ در اولین جواب خود به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قبول نکرده است که دوباره هدایت سرخپوشان را بر عهده بگیرد و تاکید داشته که خانواده‌اش موافق بازگشت او به ایران نیستند.

برانکو همچنین شرط کرده است که برای بازگشت به میز مذاکره خواستار پرداخت مالیات و ارائه برگه مفاصا حساب مالیاتی‌اش است. به همین دلیل هم باشگاه پرسپولیس با حل کردن این موضوع و ارائه پرداخت مالیاتی به دنبال اثبات حسن نیست خود به مربی کروات است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کردنده‌اند که قصد دارند پیشنهاد تازه به برانکو بدهند و به این سادگی این سرمربی کروات را رها نخواهند کرد.

با این حال به نظر می‌رسد پرسپولیس شانس چندانی برای استخدام ایوانکوویچ نخواهد داشت و با پیام نهایی این سرمربی به پرسپولیس، شاید قرمزها مذاکره با سایر گزینه‌ها را از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: فوری| حضور برانکو در پرسپولیس منتفی شد/ پیام ویژه سرمربی محبوب به پرسپولیسی‌ها!

منبع: خبـر ورزشی