براساس گزارشی تازه، سامسونگ تنها گوشی‌های سری S۲۴ و احتمالاً پرچمدارهای آینده گلکسی را تا هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند و گوشی‌های قدیمی‌تر مشمول این موضوع نمی‌شوند. البته این امر باتوجه به سیاست‌های فروش سامسونگ چندان تعجب‌آور نیست. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدتر تنها در سری گلکسی S۲۴ درحالی که گوگل توانست هفت سال به‌روزرسانی را برای […]

- خبر بد برای آن‌ها که گوشی پرچمدار قبلی سامسونگ را خریده‌اند

براساس گزارشی تازه، سامسونگ تنها گوشی‌های سری S۲۴ و احتمالاً پرچمدارهای آینده گلکسی را تا هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند و گوشی‌های قدیمی‌تر مشمول این موضوع نمی‌شوند. البته این امر باتوجه به سیاست‌های فروش سامسونگ چندان تعجب‌آور نیست.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدتر تنها در سری گلکسی S۲۴

درحالی که گوگل توانست هفت سال به‌روزرسانی را برای آخرین گوشی‌های پیکسل خود ارائه دهد، سامسونگ احتمالاً به دلیل تعداد گوشی‌هایی که در سال می‌فروشد، مایل به انجام چنین کاری برای تمام گوشی‌های خود نیست. چرا که سامسونگ بیشتر از گوگل به فروش سخت‌افزاری و گوشی خود وابسته است، تا دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر پس از چند سال به سمت خرید گوشی‌ جدیدتری بروند.

البته ممکن است سامسونگ در آینده این سیاست خود را تغییر دهد. درحال‌حاضر، گوشی‌های گلکسی‌ که پیش از سال ۲۰۲۴ عرضه شده‌اند تنها تا ۴ سال به‌روزرسانی سیستم‌ عامل و رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

گلکسی زد فولد ۵، زد فلیپ ۵، گلکسی S۲۳ FE، گلکسی S۲۳، گلکسی S۲۳ پلاس، گلکسی S۲۳ اولترا و گلکسی تب S۹ در ماه‌های آینده احتمالاً رابط کاربری One UI ۶.۱ را دریافت می‌کنند. One UI ۶.۱ دارای ویژگی‌های جدید شگفت‌انگیزی است، اما برخی از آن‌ها ممکن است در انحصار سری گلکسی S۲۴ باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین