سرمربی تیم ملی ترامپولین: اردوها یکسال تعطیل بود و ۵ رویداد را از دست دادیم
سرمربی تیم ملی ترامپولین: اردوها یکسال تعطیل بود و ۵ رویداد را از دست دادیم

ماهان باژرنگ سرمربی تیم ملی ترامپولین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص زمان آغاز اردوهای این تیم اظهارداشت: از چهاردهم بهمن اردوی ملی بزرگسالان و از بیست و هفتم بهمن اردو تیم‌های پایه ترامپولین آغاز می‌شود. این اردوها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیاست که از بیستم اردیبهشت سال آینده آغاز می‌شود. […]

ماهان باژرنگ سرمربی تیم ملی ترامپولین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص زمان آغاز اردوهای این تیم اظهارداشت: از چهاردهم بهمن اردوی ملی بزرگسالان و از بیست و هفتم بهمن اردو تیم‌های پایه ترامپولین آغاز می‌شود. این اردوها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیاست که از بیستم اردیبهشت سال آینده آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی ترامپولین افزود: این رقابت‌ها اهمیت زیادی برای ما دارد. برای اولین بار قرار است مسابقات رده های سنی هم برگزار شود و ما شانس خوبی برای کسب نتیجه در قهرمانی آسیا داریم.

باژرنگ در خصوص سطح ترامپولین ایران عنوان کرد: تلاش ما این بوده که ترامپولین ایران را در سطح مطلوبی حفظ کنیم اما چون حدود یکسال اردو نداشتیم و بچه ها به هیچ مسابقه‌ای اعزام نشدند باید احیا شوند. ما ۵ وردکاپ و مسابقات کسب سهمیه را از دست دادیم. برای بهتر شدن ترامپولین نیازمند اردوهای مستمر و امکانات خوب هستیم. پتانسیل خوبی در ترامپولین داریم و قطعا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و به خصوص در رده‌های پایه عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.

رئیس شاخه ترامپولین در پایان خاطرنشان کرد: اولین اردوی ما در کیش خواهد بود و دومین اردو هم در قزوین برگزار می‌شود. اینکه بعد از یکسال تعطیلی اردوی تیم ملی ترامپولین آغاز می‌شود جای خوشحالی دارد و امیدوارم اردوها و اعزام‌های تیم ملی ترامپولین ادامه دار باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس