به گزارش زیرنویس، منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش سوزی در بازار در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به مراکز امدادی اعلام شده است. وی با اشاره به اینکه بازار شب نجف آباد کنار گلزار شهدا و در پارک هزار گل واقع شده است، تصریح کرد: اطفا […]

به گزارش زیرنویس، منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش سوزی در بازار در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به مراکز امدادی اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بازار شب نجف آباد کنار گلزار شهدا و در پارک هزار گل واقع شده است، تصریح کرد: اطفا این آتش سوزی طی ۲۰ دقیقه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در گزارش اولیه ۳۰ غرفه آسیب دیده است، ادامه داد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از غرفه‌های این بازار بیمه نبوده‌اند، اضافه کرد: ضروری است نسبت به بیمه اصناف و مراکز تجاری توجه بیشتری صورت گیرد.

مهار آتش سوزی بازار شب نجف آباد

با تلاش آتش نشانان حریق بازار شب نجف آباد مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نجف آباد با اشاره به اینکه اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ گفت: ۶ دستگاه ماشین آلات اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد.

حسنعلی امیر کاوه افزود: پس از حدود ۳۰ دقیقه حریق مهار شد و از سرایت اتش به دیگر نقاط جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از بازار شب نجف آباد در آتش سوخته است گفت: تحقیقات اولیه برای مشخص شدن علت آتش سوزی در حال بررسی است.

امیر کاوه با اشاره به اینکه در بازار شب نجف آباد لباس، کیف، کفش و وسایل اشیزخانه به فروش می‌رسد افزود: سه سال پیش هم یک آتش سوزی در این محل رخ داده است.

منبع خبر: رکنـا