به گزارش زیرنویس، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه ها با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان  اظهارداشت: با آمادگی کامل عوامل راهداری هیچ‌گونه انسدادی در محورهای اصلی و شریانی استان نداشتیم. وی افزود: از ساعات اولیه بامداد روز ۱۲ بهمن ماه تاکنون ۷ […]

به گزارش زیرنویس، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه ها با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان  اظهارداشت: با آمادگی کامل عوامل راهداری هیچ‌گونه انسدادی در محورهای اصلی و شریانی استان نداشتیم.

وی افزود: از ساعات اولیه بامداد روز ۱۲ بهمن ماه تاکنون ۷ اکیپ راهداری با ۵۶ نفر راهدار و ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای استان مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: در پی عملیات برفروبی در سطح محورهای شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس، سرایان و اسدیه طی دو روز گذشته تاکنون، ۲۷۰ کیلومتر باند راه برف‌روبی و ۱۸۰ تن شن و نمک مصرف شده‌است.

جلال زاده تصریح‌کرد: با حضور به‌موقع راهداران در صحنه ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف، امدادرسانی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا لازم است تمامی رانندگان عزیز با رعایت نکات ایمنی؛ سوخت کامل و تجهیزات ایمنی و و سایل گرمایشی اقدام به تردد کنند و قبل از اقدام به سفر با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

 

منبع خبر: رکنـا