به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  دیروز یکی از بزرگ‌ترین بردهای تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر رقم خورد. جایی که شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با یک نمایش خیره‌کننده شانس اول قهرمانی تورنمنت یعنی ژاپن را با نتیجه دو بر یک شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شوند.   تبریک میلاد عبادی‌پور، فرهاد […]

- آشتی ستاره‌های والیبال با شکست فوتبال ژاپن

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  دیروز یکی از بزرگ‌ترین بردهای تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر رقم خورد. جایی که شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با یک نمایش خیره‌کننده شانس اول قهرمانی تورنمنت یعنی ژاپن را با نتیجه دو بر یک شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شوند.  

1986873تبریک میلاد عبادی‌پور، فرهاد سال‌افزون و علی شفیعی بازیکنان فعلی و سابق تیم ملی زیر پست اینستاگرامی سردار آزمون

پیش از این برخی اتفاقات و‌ مصاحبه‌ها باعث شده بود شایعاتی درباره اختلاف بین ستاره‌های والیبال و فوتبال به گوش برسد. با این حال بعد از این برد بزرگ ستاره‌های والیبال ایران مهر باطلی به همه این شایعات زدند.  

1986874استوری بردیا سعادت بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران و ستاره این روزهای لیگ ترکیه

ستاره‌های فعلی و سابق والیبال ایران به شکل‌های مختلف از جمله استوری اینستاگرامی یا گذاشتن کامنت این برد مهم را تبریک گفتند.

- آشتی ستاره‌های والیبال با شکست فوتبال ژاپن

1986875پادشاه آسیا؛ استوری محمدرضا حضرت‌پور لیبروی تیم ملی والیبال1986876تبریک بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی و فعلی صدرنشین لیگ والیبال، فولاد سیرجان1986877استوری محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال

منبع: ایسـنا