مدیر تیم ملی: طبق قانون ۸ درصد صندلی‌ها به ما می‌رسد اما فقط ۴ درصد داده‌اند
مدیر تیم ملی: طبق قانون ۸ درصد صندلی‌ها به ما می‌رسد اما فقط ۴ درصد داده‌اند

به گزارش زیرنویس، مهدی محمدنبی در مورد سهمیه تماشاگران ایرانی برای بازی با قطر، اظهار داشت: طبق مقررات این دوره از رقابتهای جام ملتهای آسیا ۸ درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست تا این لحظه ۴ درصد یعنی هزار نفر […]

به گزارش زیرنویس، مهدی محمدنبی در مورد سهمیه تماشاگران ایرانی برای بازی با قطر، اظهار داشت: طبق مقررات این دوره از رقابتهای جام ملتهای آسیا ۸ درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست تا این لحظه ۴ درصد یعنی هزار نفر را به ایران اختصاص داده‌اند.

وی افزود: بنابراین از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق سایت مسابقات بلیت خریداری کنند پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیداوریم با تلاش خوبی که بازیکنان‌مان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ممبینی نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده که در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده و تقاضای رسیدگی داریم.

پایان پیام/





منبع: فارس