واکنش جالب کارلتو به اعتراض حریف آلمانی؛ من هم او را در آفساید دیدم
واکنش جالب کارلتو به اعتراض حریف آلمانی؛ من هم او را در آفساید دیدم

رئال مادرید با شکست دادن لایپزیش در ردبول آرنا شانس خوبی برای دور برگشت در سانتیاگو برنابئو دارد و آنچلوتی از عملکرد دروازه‌بانش بسیار راضی است.

 

رئال مادرید با پیروزی ۱-۰ مقابل لایپزیش در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی در آلمان، در موقعیت خوبی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان این فصل قرار دارد. با این حال، امتیاز در این بازی ناامیدکننده برای لوس‌بلانکوس فقط نیمی از داستان را بیان می‌کند.

میزبان چندین موقعیت بزرگ برای گلزنی داشت، اما آندری لونین ایستاده بود تا جلوی همه توپ‌ها را بگیرد. دروازه‌بان اوکراینی ۹ سیو انجام داد و مورد تحسین خیلی‌ها قرار گرفت. خصوصا سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی که در مورد این بازیکن ۲۵ ساله گفت: «او دروازه‌بانی است که دقایق زیادی نداشته و در حال پیشرفت است. این که او بازی می‌کند باعث می‌شود اعتماد به نفسش بالا برود. من فکر می‌کنم این بهترین بازی او بوده است.»

لونین در دقایق ابتدایی نتوانست بنیامین ششکو را از گلزنی باز دارد، اگرچه این گل به طرز بحث‌برانگیزی مردود اعلام شد. آنچلوتی به این موضوع پرداخت: «من او را در آفساید دیدم. او پشت لونین بود.»

رئال مادرید اکنون به دنبال این است که تا سه هفته دیگر کار لایپزیش را به طور کامل تمام کند، اگرچه قبل از آن بازی‌های زیادی در لالیگا دارد که اولین آنها با سفر به رایو وایکانوی بدون مربی در آخر هفته آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی