به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، علی فکری در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: در بعضی مسیرهای کوهستانی و گردنه‌های از جمله اسدآباد در مسیر همدان به کرمانشاه شاهد وقوع کولاک نیز هستیم که سطح دید رانندگان را کاهش داده است. وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی عنوان شده بود […]

- از انجام سفرهای غیر ضرور در راه‌های همدان خودداری کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، علی فکری در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: در بعضی مسیرهای کوهستانی و گردنه‌های از جمله اسدآباد در مسیر همدان به کرمانشاه شاهد وقوع کولاک نیز هستیم که سطح دید رانندگان را کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی عنوان شده بود گردنه اسدآباد بسته است که این مطلب صحت ندارد، گفت: در بامداد دوشنبه احتمال یخ زدگی سطح راه‌ها بالاست لذا از رانندگان درخواست می‌شود از انجام سفرهای غیر ضرور در راه‌های همدان خودداری کنند.

رییس پلبس راه استان همدان با یادآوری اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر لوازم سفر زمستانی برای تمام رانندگان نقلیه عبوری از جاده‌های همدان، الزامیست، اظهار داشت: در صورت ضرورت انجام سفر رانندگان از سلامت فنی و بخاری خودروی خود اطمینان حاصل کنند، باک سوخت خودروی خود را پر کرده و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش زیرنویس استان همدان و بنابر اعلام سازمان هواشناسی، سامانه سرد بارشی توأم با برف، تا آخر هفته جاری در همدان فعال خواهد بود.

همچنین دمای هوای استان نیز در این هفته به ده درجه زیر صفر خواهد رسید.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین