رقابت برای به دست آوردن جایگاه مربیگری بارسلونا روز به روز داغ‌تر می‌شود. نام‌های زیادی در این بین مطرح شدند و جدیدترین شخصی که معرفی شد سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر بود، هرچند نام او در لیست ۴ نفره نامزدهای مربیگری بارسلونا آورده نشده است. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، روند تعیین جانشین ژاوی را هدایت می‌کند […]

- یک ایتالیایی و سه آلمانی؛ نیمکت بارسلونا به کدام‌یک می‌رسد؟

رقابت برای به دست آوردن جایگاه مربیگری بارسلونا روز به روز داغ‌تر می‌شود. نام‌های زیادی در این بین مطرح شدند و جدیدترین شخصی که معرفی شد سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر بود، هرچند نام او در لیست ۴ نفره نامزدهای مربیگری بارسلونا آورده نشده است.

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، روند تعیین جانشین ژاوی را هدایت می‌کند و طبق گزارش اسپورت، چهار نامزد اصلی او روبرتو دی‌زربی، هانسی فلیک، توماس توخل و یولیان ناگلزمن هستند. سه مورد آخر همگی در تابستان در دسترس هستند (البته فعلا)، در حالی که بارسلونا باید برای دی‌زربی با برایتون و هوو آلبیون مذاکره کند.

سرمربی ایتالیایی فعلا محبوب‌ترین گزینه بارسلونا است اما مشکلات مالی باشگاه مانع بزرگی برایشان ایجاد کرده. این موضوع مزیت زیادی برای فلیک، توخل و ناگلزمن دارد خصوصا دو مورد اولی که ظاهرا علاقه زیادی برای به دست آوردن این شغل دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی