استقلال که پس از روی کار آمدن وینفرد شفر در لیگ هفدهم، دربی رفت را به پرسپولیس واگذار کرده بود مسابقه برگشت را به سود خود تمام کرد تا انتقام آن ناکامی را گرفته باشد. استقلال و پرسپولیس در روز دهم اسفند سال ۹۶ هنگامی که اینفانتینو، رئیس فیفا نیز به تهران آمده و تماشاگر […]

- استقلال پرهوادارترین تیم ایران است!

استقلال که پس از روی کار آمدن وینفرد شفر در لیگ هفدهم، دربی رفت را به پرسپولیس واگذار کرده بود مسابقه برگشت را به سود خود تمام کرد تا انتقام آن ناکامی را گرفته باشد.

استقلال و پرسپولیس در روز دهم اسفند سال ۹۶ هنگامی که اینفانتینو، رئیس فیفا نیز به تهران آمده و تماشاگر این بازی بود، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و مسابقه با تک‌گل وریا غفوری به سود آبی‌پوشان خاتمه پیدا کرد. ‌

بعد از پایان آن بازی سرمربی وقت استقلال ادعای عجیبی را مطرح کرد که به یک جنجال بزرگ در فوتبال ایران تبدیل شد. شفر پس از پیروزی در دربی گفت: ما بازی را بردیم و حالا همه پایتخت به رنگ آبی درآمده است. استقلال پرطرفدارترین تیم ایران است و این مسئله را نمی‌توان کتمان کرد! بیان همین جمله کافی بود تا هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل شفر موضع بگیرند و جنگ لفظی به اوج برسد.

نکته جالب توجه دیگر در مورد آن بازی این‌که استقلال از دهم اسفند سال ۹۶ تا همین امروز دیگر نتوانسته پرسپولیس را در پایان ۹۰ دقیقه شکست بدهد و هر دو پیروزی‌اش مقابل پرسپولیس طی ۶ سال اخیر در ضربات پنالتی حاصل شده است.

منبع: خبـر ورزشی