به نظر استقلال جواد نکونام در فاز دفاعی همانند استقلال فرهاد مجیدی است که در یک فصل بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد. استقلال در مصاف با سپاهان در اصفهان از روی نقطه ی پنالتی دروازه‌اش باز شد و یک بر صفر شکست خورد. استقلال بعد از این بازی دیگر این اتفاق تلخ را تجربه […]

- اگر داور در اصفهان به ضرر استقلال اشتباه نمی‌کرد...

به نظر استقلال جواد نکونام در فاز دفاعی همانند استقلال فرهاد مجیدی است که در یک فصل بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد. استقلال در مصاف با سپاهان در اصفهان از روی نقطه ی پنالتی دروازه‌اش باز شد و یک بر صفر شکست خورد.

استقلال بعد از این بازی دیگر این اتفاق تلخ را تجربه نکرد و حتی سپاهان را در دور برگشت بازی‌ها با گل روزبه چشمی شکست داد. نکته جالب اینکه کوپال ناظمی داور دیدار سپاهان – استقلال در استادیوم نقش جهان پیش از اعلام پنالتی به سود سپاهان به دلیل برخورد توپ به دست ایمان سلیمی می‌توانست خطای میلاد زکی‌پور به روی امیر ارسلان مطهری را اعلام کند و برای سپاهان پنالتی نگیرد. اگر این پنالتی اعلام نمی‌شد و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان می‌رسید، استقلال جواد نکونام می‌توانست به سمت تکرار رکورد دوره فرهاد مجیدی برود.

استقلال در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به جدی‌ترین رقیب خود یعنی پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. دیدار برگشت دو تیم که ۲۳ اسفند در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، شاید حل کننده معادله قهرمانی در این فصل از بازی‌ها باشد. به خصوص که سپاهان دیگر ضلع قهرمانی لیگ برتر هفته‌هاست وارد بحران شده و پی در پی شکست می‌خورد.

منبع: خبـر ورزشی