طی روزهای اخیر بحث‌های بسیار زیادی پیرامون رد و بدل شدن مبالغ میان بازیکنان مد نظر استقلال و افراد منصوب به آنها مطرح شده است. بحث‌هایی که سر و صدای زیادی به راه انداخته و البته موجب واکنش کادر مدیریتی استقلال هم شده است. در همین رابطه استقلالی‌ها تاکید دارند یک سیاست مالی خاص را […]

- اصرار نکنید؛ ما به این آدم‌ها پول نمی‌دهیم!

طی روزهای اخیر بحث‌های بسیار زیادی پیرامون رد و بدل شدن مبالغ میان بازیکنان مد نظر استقلال و افراد منصوب به آنها مطرح شده است. بحث‌هایی که سر و صدای زیادی به راه انداخته و البته موجب واکنش کادر مدیریتی استقلال هم شده است.

در همین رابطه استقلالی‌ها تاکید دارند یک سیاست مالی خاص را مدنظر قرار داده‌اند و تحت هیچ شرایطی از آن عدول نخواهند کرد. استقلالی‌ها می گویند بر اساس قوانین سازمان لیگ، پرداخت دستمزد ایجنت یا وکیل بازیکنان هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد و طبق قانون، این افراد حتی اگر از فوتبالیست‌ها وکالتنامه محضری هم داشته باشند، به هیچ عنوان نمی‌توانند با خود باشگاه استقلال از نظر مالی طرف حساب شوند.

بر اساس این سیاست، باشگاه استقلال تمام دستمزد بازیکن را طبق جدول زمانبندی به حساب خودش واریز می‌کند و فقط یک شماره حساب را می‌شناسد اما اینکه فوتبالیست مورد نظر می‌خواهد پیرامون شکل پرداخت مطالباتش  چه رفتاری با مدیر برنامه یا وکلای خودش داشته باشد، مسئله‌ای است که کاملاً به خود او ارتباط دارد و استقلال اصلاً در آن دخالت نمی‌کند. استقلالی‌ها مدعی‌اند بر اساس قوانین سازمان لیگ، پرداخت مطالبات وکلای بازیکنان و همچنین مالیات قرارداد فوتبالیست‌ها بر عهده باشگاه‌ها نیست و خود بازیکن‌ها باید این تعهدات را بر عهده بگیرند.

منبع: خبـر ورزشی