به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «ژوزه مورایس» در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاتحاد اظهار کرد: بازی خیلی خوب و جذابی برای همه خواهد بود. امیدوارم تمام عکاس‌ها و خبرنگارها بتوانند در بازی فردا حضور داشته باشند. چیزهای زیادتری وجود دارد که مهمتر از بازی فرداست. اینکه تیم‌های عربستانی به ایران […]

مورایس: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد/ سپاهان نماینده ایران
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «ژوزه مورایس» در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاتحاد اظهار کرد: بازی خیلی خوب و جذابی برای همه خواهد بود. امیدوارم تمام عکاس‌ها و خبرنگارها بتوانند در بازی فردا حضور داشته باشند. چیزهای زیادتری وجود دارد که مهمتر از بازی فرداست. اینکه تیم‌های عربستانی به ایران آمدند و قرار است در کنار هم لذت ببریم بسیار حائز اهمیت است. واضح است که نماینده کشور ایران هستیم و برای کشور ایران بازی می‌کنیم. آرزو می‌کنم که فردا ورزشگاه پر شود و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند بیایند، امیدوارم در مقابل تلویزیون بازی خوبی را شاهد باشند.

وی ادامه داد: می‌خواهیم یک بازی با کیفیت و خوب را نشان دهیم و می‌خواهیم بازی منصفانه پیش برود. امیدوارم در عربستان هم همینطور میزبانی شود. به دنبال بازی زیبا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان احتمال پیروزی تیمش مقابل الاتحاد گفت: باور من این است که بازی خیلی خوبی خواهیم داشت. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی در مورد تفاوت قیمت بازیکنان تیمش با الاتحاد بیان کرد: تمرکز ما برای بازی فرداست و باید با تیم حریف رابطه دوستی داشته باشیم و رقابت کنیم. ما با ۱۱ بازیکن به زمین می‌رویم و رقابت می‌کنیم. امیدوارم همانطور که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدالت پیش می‌رود، امیدوارم در لیگ هم به همین صورت کار شود.

مورایس درباره تقابلش با نونو اسپریتو گفت: من نونو را خیلی سال است که می‌شناسم. او یک انسان خارق‌العاده و خوب است. من او را به خاطر پرتغالی بودنش ستایش نمی‌کنم. او یک رهبر فوق العاده است و باعث افتخارم است که او اینجاست. به او خوشامد می‌گویم.

وی در خصوص بازیکنانش تیمش گفت: ما هم ستاره‌های خودمان را داریم. او بسیار باکیفیت و باتجربه است و در تیم ملی کار می‌کند. اگر امکانات را برای بازیکنان ایرانی فراهم می‌کردیم، قطعا آن‌ها هم در بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کردند.

سرمربی سپاهان درباره آمادگی ذهنی تیمش برای تقابل با الاتحاد خاطرنشان کرد: روراست بخواهم بگویم کار خاصی نکردم! (با خنده). ما باید در لحظه‌های متفاوت تمرکز داشته باشیم. ما باید بتوانیم از پس چالش‌ها بربیاییم. همه این کار‌ها را باید با لذت انجام دهیم و این باعث می‌شود راه حل‌هایش را پیدا کنیم. غیر ممکن غیر ممکن است و این واقعا جمله درستی است. نباید به گذشته فکر کنیم و باید رو به جلو پیش برویم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا