به گزارش زیرنویس از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان در یکی از بیمارستان های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام می شود. وی افزود: پس از حضور گشت […]

به گزارش زیرنویس از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان در یکی از بیمارستان های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام می شود.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی در محل، مشخص شد که یکی از مجرمین سابقه دار سطح شهر با هویت معلوم، اقدام به تخریب درب سکوریت بیمارستان مورد نظر و شیشه سه باب مغازه مجاور آن کرده است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بدنبال اعمال مجرمانه این فرد، دو نفر از کازیرنویسن این بیمارستان هم مجروح شده اند.

وی ادامه داد: مامورین حاضر در محل در راستای انجام وظیفه قانونی خود، ضمن دعوت فرد مورد نظر به آرامش و کنترل و مهار او، متهم را دستگیر کرده و به واحد انتظامی انتقال می دهند.

کریمی بیان کرد: طی بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری و سابقه دستگیری است.

وی یادآور شد: از آنجایی که متهم حین تخریب شیشه سکویت بیمارستان و مغازه های مجاور دچار جراحت شده بود، با هماهنگی دستگاه قضایی جهت مداوا به صورت تحت الحفظ به یکی از مراکز درمانی منتقل شد و با گذشت ۴۸ ساعت با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شد.

دادستان کرمانشاه افزود: حسب دستور صادره قضایی، بعداز معرفی به زندان جهت انجام تحقیقات به دستور مقام قضایی  متهم مجددا جهت سیر مراحل قانونی در اختیار یگان انتظامی تحت نظر قرار گرفت و در کنار دو نفر دیگر که در تحت نظرگاه حضور داشتند، به دلایلی نامعلوم حین خواب فوت کرد.

مدعی العموم استان در پایان اعلام کرد: جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده است و با اعلام نتایج پزشکی قانونی دلیل فوت او اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین مسکنه/ مسکنه

 

منبع خبر: رکنـا