دلایل سقوط عجیب و غریب این روزهای بورس/ ریزش بورس تا کجا ادامه دارد؟
دلایل سقوط عجیب و غریب این روزهای بورس/ ریزش بورس تا کجا ادامه دارد؟

  بهنام صمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره روند آتی بازار سرمایه عنوان می‌کند: در حال حاضر قیمت سهم‌ها و تابلوها در محدوده جذابی قرار دارد و از نظر تکنیکالی، شاخص به محدوده حمایتی نزدیک شده است. صمدی می‌افزاید: از طرف دیگر، داریم به پایان مهرماه نزدیک می‌شویم و گزارش ۶ ماهه […]

 

بهنام صمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره روند آتی بازار سرمایه عنوان می‌کند: در حال حاضر قیمت سهم‌ها و تابلوها در محدوده جذابی قرار دارد و از نظر تکنیکالی، شاخص به محدوده حمایتی نزدیک شده است.

صمدی می‌افزاید: از طرف دیگر، داریم به پایان مهرماه نزدیک می‌شویم و گزارش ۶ ماهه عملکرد شرکت‌ها باید منتشر شود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازار به این اتفاقات و وقایع واکنش مثبت نشان دهد، اما بازار خیلی هیجانی عمل می‌کند.

وی تصریح می‌کند: البته حواشی‌ای که در دو هفته گذشته از سمت وزارت راه و شهرسازی برای خروج سیمان و فولاد از بورس ایجاد شده، در شرایط امروز بازار سرمایه بی‌اثر نبوده است و سهامداران را کم‌کم نسبت به سیاست‌های دولت بی‌اعتماد می‌کند.

این کارشناس متذکر می‌شود: البته سیمان و فولاد از بورس خارج نمی‌شوند، اما سیاست‌های دولت و ایجاد جو روانی، بازار را دچار مشکل کرده است.

 

منبع: خبـرآنلاین