این تصمیم قلعه‌نویی، نکونام را خوشحال کرد
این تصمیم قلعه‌نویی، نکونام را خوشحال کرد

تصمیم امیر قلعه‌نویی مبنی بر دعوت از مهرداد محمدی به اردوی تیم ملی جواد نکونام سرمربی تیم استقلال را خوشحال کرده است.

در پی جدایی محمد محبی و مهدی قایدی از استقلال که دو مهره کلیدی آبی‌ها به شمار می‌رفتند و در بیشتر گل‌ها و پاس گل‌های رد و پای این دو بازیکن دیده می‌شد، جواد نکونام در یکی از خریدها مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرد. بازیکنی که در هفته‌های سپری شده با وجود تلاش بی اندازه تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.

حالا دعوت از مهرداد محمدی به اردوی تیم ملی موجب می‌شود این بازیکن برای حفظ جایگاه خود در اردوی تیم ملی در بازی‌های آتی استقلال تلاش خود را دو چندان کند و این می‌تواند منجر به رقم خوردن گل‌های جدیدی از سوی مهرداد محمدی شود. مهرداد محمدی در بازی با استقلال خوزستان زننده تک گل استقلال تهران بود و سه امتیاز ارزشمند برای آبی‌ها به ارمغان آورد. جواد نکونام دوست دارد این بازیکن در ترکیب استقلال نقش مهدی قایدی یا محمد محبی را بازی کند.

مهرداد محمدی در بازی با مس رفسنجان در پست مهاجم به میدان رفت و داور خطای مشکوک به روی او را پنالتی اعلام نکرد. در این بازی استقلال در نهایت روی ارسال سعید مهری و گل به خودی بازیکن مس به سه امتیاز بازی رسید. به زعم خیلی‌ها دعوت مهرداد محمدی به اردوی تیم ملی موجب می‌شود این بازیکن از این پس در ترکیب استقلال با تلاش بیشتری بازی کند.

سیدحسین حسینی، مهرداد محمدی، صالح حردانی و روزبه چشمی‌ ۴ استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

منبع: خبـر ورزشی