به گزارش زیرنویس، باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار مقابل هوادار ، با مشکلاتی روبرو است. چهار بازیکن ملی پوش این تیم در فاصله ۴۸ ساعت تا انجام این دیدار، به تهران باز خواهند گشت و به همین دلیل آبی‌ها خواستار تعویق ۲۴ ساعته این مسابقه شده بودند. به اعتقاد باشگاه استقلال، چهار بازیکن کلیدی این […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار مقابل هوادار ، با مشکلاتی روبرو است. چهار بازیکن ملی پوش این تیم در فاصله ۴۸ ساعت تا انجام این دیدار، به تهران باز خواهند گشت و به همین دلیل آبی‌ها خواستار تعویق ۲۴ ساعته این مسابقه شده بودند.

به اعتقاد باشگاه استقلال، چهار بازیکن کلیدی این تیم به دلیل خستگی ناشی از حضور در تورنمنت چهار جانبه اردن و مدت زمان پرواز از این کشور به تهران، این نفرات نیاز به استراحت بیشتری دارند تا برای جدال برابر هوادار آماده شوند.

از همین رو، باشگاه استقلال درخواستی را به سازمان لیگ ارسال کرد و خواستار برگزاری دیدار برابر هوادار با فاصله زمانی ۲۴ ساعته نسبت به زمان بندی قبلی شد که اکنون این موضوع از سوی سازمان لیگ رد شده است.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در واکنش به درخواست باشگاه استقلال به تسنیم گفت: بله، باشگاه استقلال درخواست تعویق بازی را داشت، اما اگر یک روز بازی جابه‌جا شود، پرسپولیس باید به فاصله سه روز در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی بازی کند و چمن ورزشگاه آزادی قابلیت برگزاری بازی در فاصله کم را ندارد. خیلی دوست داشتیم کمک کنیم، اما فرصت لازم برای جابه‌جایی بازی را نداریم.

بدین ترتیب، دیدار استقلال و هوادار روز جمعه ۲۸ مهر و در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع خبر: رکنـا