به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی در ساعات اخیر ویدئویی از یک سرگرد ارتش صهیونیستی منتشر کردند که حقیقت را بیان می‌کند. این افسر صهیونیستی با اشاره به دشواری جنگ در جنوب لبنان می‌گوید: «چی فکر می‌کنید اگر بار دیگر وارد جنوب لبنان شویم؟ من می‌دانم چه […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی در ساعات اخیر ویدئویی از یک سرگرد ارتش صهیونیستی منتشر کردند که حقیقت را بیان می‌کند.

این افسر صهیونیستی با اشاره به دشواری جنگ در جنوب لبنان می‌گوید: «چی فکر می‌کنید اگر بار دیگر وارد جنوب لبنان شویم؟ من می‌دانم چه می‌گویم. تنها دو ساعت بعد همه در تابوت بر می‌گردیم.»

افسر صهیونیستی در ادامه گفت: «موشک ضد تانکی شلیک می‌شود و کارت تمام است. این خطرناک است و همه هم می‌دانند اما کسی به زبان نمی‌آورد. من این را بیان می‌کنم و دو راه در مقابل ما نیست، جز مردن»

نظامی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «می‌دانم که من عضو ارتش هستم. به عنوان یک فرمانده نباید این‌طور صحبت کنم. وقتی مردم حقیقت را بشنوند بیدار می‌شوند و افراد عاقل باید بیدار شوند.»

از سوی دیگر، ارتش صهیونیستی بار دیگر آمبولانس‌ها و مرکز امداد و نجات در منطقه تل الهوا در جنوب غربی شهر غزه را بمباران کرد. در این حمله چهار نیروی اورژانس و امدادگر شهید شدند.

جنگنده اسرائیلی در حالی با موشک نیروهای امداد را در خیابان الجلاء در غزه هدف قرار داد که آن‌ها برای نجات مردم زیر آوار عازم مناطق بمباران شده بودند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه گزارش داد که نوار غزه از حدود یک ساعت پیش تحت شدیدترین بمباران‌ها از زمان آغاز تجاوز دشمن صهیونیستی تاکنون قرار دارد.

او گفت که حملات بی‌امان اشغالگران همچنان ادامه دارد و محدوده بیمارستان‌های الشفا و القدس را نیز هدف قرار داده است.

سازمان ملل هم اعلام کرد که ذخایر سوخت بیمارستان‌های نوار غزه ۲۴ ساعت دیگر تمام می‌شود. یک کودک مجروح فلسطینی روی تخت بیمارستان می‌گوید: «همه ما فدای مسجد الاقصی، آیا نمی‌خواهیم در راه خدا جهاد کنیم؟ در منزل نشسته بودیم که ناگهان بمباران شد.»

رژیم صهیونیستی همچنین محوطه بیمارستان قدس در تل الهوای غزه را با هدف فشار برای تخلیه آن پنج بار بمباران کرد.

همزمان با بمباران نوار غزه، تظاهرات گسترده در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک، در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد. تظاهرات کنندگان در این راهپیمایی تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

در مالزی نیز، طرفداران تیم ملی در جریان بازی مقابل هند از فلسطین حمایت کردند.

تظاهرات میلیونی مراکشی‌ها در حمایت از غزه و فلسطین نیز امروز برگزار شد. با وجود عادی‌سازی روابط برخی حکومت‌ها با رژیم اشغالگر، ملت‌ها اینگونه پشت فلسطین ایستاده‌اند.

راهپیمایی مردم الجزایر در حمایت از غزه و محکومیت حملات اشغالگر نیز برگزار شد. در استانبول ترکیه هم در حمایت از غزه راهپیمایی بزرگی برگزار شد. در شهر نووی ساد صربستان هم در حمایت از مردم غزه، شهروندان به خیابان‌ها آمدند.

راهپیمایی گسترده در سیدنی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات علیه مردم این باریکه نیز برگزار شده است. در دومین روز حمایت از مردم غزه در سوئیس نیز تظاهرات برگزار شد و بعد از ظهر یکشنبه در تظاهراتی که تا پس از غروب ادامه داشت، تظاهر کنندگان از میدان Place de Neuve ژنو به سمت دفتر مرکزی رادیو و تلویزیون سوئیس RTS حرکت و با تجمع بزرگی در برابر این مرکز و سر دادن شعارهای متفاوت مانند «همه ما فلسطینی هستیم» و «زنده باد فلسطین» به همدست بودن این سازمان با اسرائیل اعتراض کردند.

راهپیمایی مردم دانمارک در حمایت از غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها علیه این باریکه نیز روز گذشته برگزار شده بود.

منبع: مـهر