احمدی‌نژاد این همه دلار برای خرج کردن در نقاط مختلف جهان را از کجا می‌آورد؟
احمدی‌نژاد این همه دلار برای خرج کردن در نقاط مختلف جهان را از کجا می‌آورد؟

خبرآنلاین نوشت: سکوت احمدی نژاد درباره موضوع غزه هنوز شکسته نشده است و با وجود بازگشت از سفر گواتمالا همچنان موضع گیری نسبت به این اتفاق نداشته است. سکوتی که حتی با واکنش انتقادی رسانه‌های اصولگرا نیز روبرو شد. احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل حزب جامعه اسلامی اصناف و بازار که از مخالفان جدی رئیس جمهور […]

- احمدی‌نژاد این همه دلار برای خرج کردن در نقاط مختلف جهان را از کجا می‌آورد؟

خبرآنلاین نوشت: سکوت احمدی نژاد درباره موضوع غزه هنوز شکسته نشده است و با وجود بازگشت از سفر گواتمالا همچنان موضع گیری نسبت به این اتفاق نداشته است. سکوتی که حتی با واکنش انتقادی رسانه‌های اصولگرا نیز روبرو شد.

احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل حزب جامعه اسلامی اصناف و بازار که از مخالفان جدی رئیس جمهور پیشین است نسبت به این سفر‌های احمدی نژاد انتقاد دارد و می‌گوید؛ «دلار‌هایی که احمدی نژاد در این ور و آن ور دنیا خرج می‌کند از کجا می‌آید؟»

او خواستار برخورد نظام با رفتارهای احمدی نژاد است و می گوید؛«اگر زودتر احمدی نژاد را جمع نکنیم، برای نظام هزینه بر خواهد شد»

مشروح صحبت‌های وی را در ادامه می‌خوانید:

بعضی مواقع ما اجازه می‌دهیم یک فرد هر کاری بخواهدانجام دهد. موقعی که یک وضعیت بسیار بد و یک مشکل و معضل بزرگ برای نظام ایجاد شد و یک هزینه‌ای برای نظام ایجاد کرد آن موقع می خواهیم برخورد کنیم. به نظر من می‌رسد که الان زمان آن رسیده که با توجه به دست بردنی که آقای احمدی نژاد در دستگاه قضا و دیپلماسی داشته وی را مهار کنند.

سبک رفتاری احمدی‌نژاد از جنایت بنی‌صدر آسیب‌زننده‌تر است

انسانی که هر چند وقت یک بار دبی و خارج از کشور می رود و در فرودگاه مردم را تحریک می‌کند که اجازه دهند از مملکت برود باید مهار شود، نظام یک حساب و کتابی دارد. من معتقدم آقای احمدی‌نژاد یک موجود واقعا خطرناکی است، من بارها هم این را عرض کرده ام که خطر آقای احمدی‌نژاد با سبک و سیاقی که دارد به مراتب از مساله بنی صدر که آن جنایت را کرد، سنگین‌تر است، ولی نمی‌دانم چرا نظام تعلل می‌کند و چرا دستگاه نظام با او برخورد نمی‌کند.

چه زمانی زهرش را خواهد ریخت؟

این آقا امروز ممکن است صدایش در نیاید، ولی من احتمال قوی می‌دهم که او بالاخره آدم بیگانگان است و اینکه چه زمانی زهرش را به نظام خواهد ریخت، هنوز معلوم نیست، ولی ما نگذاریم.ما بعضی مواقع افراد را رها می‌کنیم و موقعی می‌خواهیم به حسابشان برسیم که کلی برای ما مشکل ایجاد کرده‌اند. من به جد از دستگاه قضا می‌خواهم قبل از اینکه به آن مرحله برسد، با او تسویه حساب کنند.

این دلارها از کجا می‌آید؟

ایشان امروز اینور و اونور دنیا دلار خرج می‌کند،آیا جایی نشسته اند بررسی کنند که این دلارها از کجا می‌آید؟ آیا به خیانت‌ها که در آن مقطع توسط این دو نفری که به اقرار احمدی نژاد یک روح هستند در دو بدن و ایشان شریک آنهاست رسیدگی شده است؟ آیا توانستند این مسائل مالی را رسیدگی و جمع و جور کنند؟ از نظر اعتقادی هم احمدی نژاد نسبت به ولایت چه حرف هایی زد و در رابطه با نظام همه افراد را زیر سوال برد و باید با او برخورد شود.

منبع: اطلاعات انلاین