به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روزبه چشمی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار اظهار داشت: به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل بچگانه خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادرفنی که […]

- حق تیم ما و هواداران این است که در خانه بازی کنیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روزبه چشمی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار اظهار داشت: به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل بچگانه خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادرفنی که گفت بازی را خوب شروع کنیم بد شروع کردیم.

وی در مورد صدرنشینی استقلال با همه مشکلات گفت: زود است برای صحبت از صدر نشینی و امتیازها نزدیک است، تلاش می کنیم در داخل زمین سه امتیاز را بگیریم و مشکلات بیرون از زمین است و بازیکنان جنگیدند اول بازی گل خوردیم و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

چشمی در مورد میزبانی استقلال در خارج از تهران، گفت: حق تیم ما و هواداران این است که در خانه بازی کنیم، چمن بهتر شده و حق هواداران است که به ورزشگاه آزادی بیایند و در ورزشگاه خانگی تیم را تشویق کنند.

بازیکن ملی پوش استقلال در خصوص کاهش قراردادها گفت: این مساله درون خانوادگی است و با جلسه حل می شود.

وی در مورد حضور هواداران گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند هم آقایان و هم بانوان اگر نبودند شاید نمی شد به بازی برگردیم و دست تک تک شان را می بوسم و با وجود اینکه تعداد کم بود اما خدا را شکر که شرمنده شان نشدیم. امیدوارم ورزشگاه پر از تماشاگر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا