اتفاق بزرگ در باشگاه استقلال؛ ۲۴ساعت منتظر باشید
اتفاق بزرگ در باشگاه استقلال؛ ۲۴ساعت منتظر باشید

علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال همان طور که وعده داده بود در پایان هفته جاری خبر ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ را به تماشاگران تیم گزارش خواهد داد.

به گزارش زیرنویس، مدیر عامل باشگاه استقلال در هفته های اخیر تلاش زیادی کرد که قرارداد گوستاوو را در سازمان لیگ ثبت کند تا مجوز بازی این بازیکن برای حضور درترکیب تیم آبی از سوی سازمان لیگ صادر شود. او تا به امروز نتوانسته بازیکنان را برای کاهش قراردادها متقاعد کند. با این حال او پیش از دیدار با هوادار به تماشاگران استقلال قول داد تا پیش ازدیدار با آلومینیوم اراک تکلیف گوستاوو روشن خواهد شد و وعده داد با کاهش قرارداد بازیکنان استقلال مجوز بازی این بازیکن را دریافت خواهد کرد.

اتفاق بزرگ در استقلال؛ ۲۴ ساعت منتظر باشید

باشگاه استقلال

اتفاق بزرگ در باشگاه استقلال

گفته می شود به همین بهانه علی خطیر یک بار دیگر از بازیکنان تیم استقلال  درخواست کرده است قراردادها خود را کاهش دهند تا موفق به ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو شود. خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره تا ۲۴ ساعت دیگر اطلاع رسانی می کند.

می گویند ممکن است یک اتفاق بزرگ در استقلال رخ دهد. استقلالی ها در حالی راضی به کاهش قرارداد خود و ثبت قرارداد گوستاوو می شوند که ۳۰ تا ۴۰ درصد از بابت فصل گذشته طلب کار هستند و بابت فصل جدید هم تنها ۱۰ درصد دریافتی داشته اند. اگر بازیکنان تیم استقلال قراردادهای خود را کم کنند و قرارداد گوستاوو ثبت شود، ممکن است این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک به میدان بیاید.

منبع: خبـر ورزشی