به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اقلید ضمن تقدیر از خدمات متنوع دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف این شهرستان، به بلاتکلیفی راه آهن اقلید به یاسوج که بخشی از آن هم زیر سازی شده ولی ناتمام و راکد مانده اشاره و اظهار […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اقلید ضمن تقدیر از خدمات متنوع دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف این شهرستان، به بلاتکلیفی راه آهن اقلید به یاسوج که بخشی از آن هم زیر سازی شده ولی ناتمام و راکد مانده اشاره و اظهار کرد: این موضوع به عنوان مطالبه جدی مردم شهرستان اقلید است که می‌طلبد مسئولان استانی با استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس نسبت به جذب تسهیلات برای سامان بخشی این پروژه ملی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی خطاب به مسئولان شهرستان اقلید، ابراز کرد: آیا اعتبارات لازم جهت آزاد راه طریق الرضا علیه السلام فراهم شده و اگر فراهم شده چرا کار نمی‌شود؟

خطیب جمعه اقلید با اشاره به مشکل تهویه تونل ابا صالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اقلید تصریح کرد: چرا مساله تهویه این تونل مهم که به طول نزدیک به ۳ کیلومتر مسافت دارد، حل و فصل نمی‌شود.

حجت الاسلام گشول همچنین به بلاتکلیفی ۷۵۰ خانوار شهرک امام رضا علیه السلام این شهرستان در خصوص عدم انجام تغییر و تحولات بین شهرداری و مسکن و شهرسازی و نداشتن پارک، فضای سبز و زیر ساخت‌های لازم انتقاد کرد.

او در ادامه به محرومیت‌های روستاهای این شهرستان در تأمین زیر ساخت‌های دینی و مذهبی اشاره کرد و گفت: از جمله این محرومیت‌ها نبود خانه عالِم و مشکل استقرار روحانی در بیش از سه چهارم روستاهای شهرستان اقلید است.

نبود زیر ساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی سرحدات از جمله برق و عدم رغبت سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این شهرک‌ها نیز بخش دیگری از مطالبات مردم اقلید بود که امام جمعه این شهرستان در خطبه‌های ۵ آبان به آن اشاره داشت.

وی گفت: این موضوع به عنوان مطالبه جدی مردم شهرستان اقلید است که می‌طلبد مسئولان استانی با استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس نسبت به جذب تسهیلات برای سامان بخشی این پروژه ملی اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: مـهر