شکست پورتو در شب تلخ طارمی
شکست پورتو در شب تلخ طارمی

در آغاز دهمین هفته از لیگ برتر فوتبال پرتغال، شب گذشته  از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه، تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم استوریل پرایا بود که در این مسابقه با فرصت سوزی مهدی طارمی با یک گل شکست خوردند. مهدی طارمی در شرایطی امشب مقابل استوریل به میدان می‌رود که در دو […]

- شکست پورتو در شب تلخ طارمی

در آغاز دهمین هفته از لیگ برتر فوتبال پرتغال، شب گذشته  از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه، تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم استوریل پرایا بود که در این مسابقه با فرصت سوزی مهدی طارمی با یک گل شکست خوردند.

مهدی طارمی در شرایطی امشب مقابل استوریل به میدان می‌رود که در دو مسابقه رفت و برگشت فصل قبل برابر همین تیم موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی در هر دو بازی شد و امیدوار بود در این بازی هم همین شرایط برای او رقم بخورد و اتفاقا او و تیمش در همان ابتدای بازی و در دقیقه شش صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما دروازه بان حریف این بار مهدی را ناکام گذاشت و ضربه اش را مهار کرد.

در دقیقه ۶۴ مسابقه هم کنسیسائو ترجیح داد که طارمی را از زمین بازی بیرون بکشد و تونی مارتینس را به جای او به میدان بفرستد. تک گل این بازی را جردن هولسگرو در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. 

پورتو در شرایطی متحمل شکستی خانگی شد و فرصت هم‌امتیاز شدن با اسپورتینگ صدرنشین را از دست داد که سه‌شنبه شب در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خانگی دیگر به مصاف آنتورپ بلژیک می‌رود.

باشگاه خبرنگاران