سپاهان به دنبال تعویق بازی با آلمالیق
سپاهان به دنبال تعویق بازی با آلمالیق

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، با توجه به اتفاقات دیدار با الاتحاد عربستان و با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان باید سه بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را خراج از ورزشگاه نقش جهان برگزار کند و برهمین اساس ورزشگاه آزادی میزبان بازی های این تیم اصفهانی خواهد بود. طبق برنامه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، با توجه به اتفاقات دیدار با الاتحاد عربستان و با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان باید سه بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را خراج از ورزشگاه نقش جهان برگزار کند و برهمین اساس ورزشگاه آزادی میزبان بازی های این تیم اصفهانی خواهد بود.

طبق برنامه قرار است دیدار سپاهان و آلمالیق در دور برگشت روز دوشنبه فردا در ورزشگاه آزاد برگزار شود، اما نماینده کشورمان به دنبال تعویق این بازی است.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درمورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون به دنبال رایزنی برای برگزاری مسابقه آسیایی سپاهان با ۲۴ ساعت تاخیر است، گفت: تصمیم گیری در مورد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط کمیته مسابقات AFC انجام می‌شود. باشگاه سپاهان در حال پیگیری این موضوع است و فدراسیون هم کمک می‌کند که این اتفاق بیفتد ولی برنامه ریزی آن توسط فدراسیون فوتبال رخ نداده است.

پایان پیام/





منبع: فارس