انبار اختصاصی گمرک در مجتمع کارخانجات سنگان  احداث خواهد شد
انبار اختصاصی گمرک در مجتمع کارخانجات سنگان  احداث خواهد شد

مدیر عامل شرکت صنعتی – معدنی توسعه فراگیر سناباد گفت که آماده سازی انبار اختصاصی گمرک در مجتمع کارخانجات سنگان در مراحل پایانی است. به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل واردات کالا و قطعات استراتژیک صنایع […]

مدیر عامل شرکت صنعتی – معدنی توسعه فراگیر سناباد گفت که آماده سازی انبار اختصاصی گمرک در مجتمع کارخانجات سنگان در مراحل پایانی است.

- انبار اختصاصی گمرک در مجتمع کارخانجات سنگان  احداث خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل واردات کالا و قطعات استراتژیک صنایع معدنی و کاهش هزینه و زمان و طی توافق صورت گرفته با گمرک جمهوری اسلامی ایران، انبار اختصاصی گمرک در محل مجتمع کارخانجات سیمیدکوواقع در مجتمع معادن سنگ آهن سنگان احداث خواهد شد.

مدیرعامل سیمیدکو همچنین تاکید کرد: هماهنگی های لازم برای استقرار انبار اختصاصی گمرک در این شرکت انجام شده و آماده سازی آن در مراحل پایانی است. مدنی فر ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه در منطقه معدنی سنگان را کم نظیر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تاسیس این انبار اختصاصی شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی و رشد در منطقه باشیم.

منبع: اطلاعات انلاین