شکست عجیب منچستریونایتد در دانمارک، حواشی زیادی نیز به همراه داشت. این تیم مقابل کپنهاگن در حالی که دو بار از حریف خود پیش افتاده بود، هم۱۰ نفره شد و هم در نهایت ۴-۳ بازی را واگذار کرد تا در قعر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. محمد الیونسی، مهاجم کپنهاگن، برونو […]

- انتقاد تند از کاپیتان قرمزها/ فقط غر زدن به داور را بلد است!

شکست عجیب منچستریونایتد در دانمارک، حواشی زیادی نیز به همراه داشت. این تیم مقابل کپنهاگن در حالی که دو بار از حریف خود پیش افتاده بود، هم۱۰ نفره شد و هم در نهایت ۴-۳ بازی را واگذار کرد تا در قعر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

محمد الیونسی، مهاجم کپنهاگن، برونو فرناندش کاپیتان یونایتد را به دلیل تلاش‌هایش برای تأثیرگذاری بر داور در پیروزی ۴-۳ این تیم دانمارکی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار داد. ستاره سابق ساوتهمپتون یکی از شش گلزن آن شب در یک بازی جذاب بود که شامل یک اخراج و دو پنالتی بحث برانگیز بود.

الیونسی ۲۹ ساله در گفت‌وگوی تندی با هافبک پرتغالی بعد از بازی دیده شد. او درباره این صحنه و برونو گفت: «فکر می‌کنم همه کسانی که یونایتد و او را دیده‌اند می‌دانند که او بازیکنی است که همیشه به داوران غر می‌زند. سعی کردم او را از داور دور کنم. به او گفتم: تمام شد. چیزی بیشتر از این نبود. من بازیکنانی را دوست ندارم که جلو می‌روند و سعی می‌کنند روی داوران تأثیر بگذارند.»

بازی چهارشنبه برای تیم میهمان مثبت آغاز شد و یونایتدها با دو گل راسموس هویلون ۲-۰ جلو افتادند. اما کپنهاگن پس از اخراج مارکوس راشفورد به دلیل خطای شدید، راهی برای بازگشت به بازی پیدا کرد و در نیمه اول از طریق الیونوسی و دیوگو گونسالوس بازی را ۲-۲ کرد. این بازی پر هیجان سه گل دیرهنگام هم در نیمه دوم داشت و نهایتا با پیروزی کپنهاگن به اتمام رسید که تیم پرستاره و پر ادعای انگلیسی را به قعر جدول فرستاد. علاوه بر برونو، اریک تن‌هاخ هم به داوری بازی معترض بود.

منبع: خبـر ورزشی