به گزارش زیرنویس ؛ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سردار  عباسعلی بهدانی فرد  گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در شهر یزد با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستگیری و کشف سرقت به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. وی بیان داشت: با تحقیقات پلیس و […]

به گزارش زیرنویس ؛ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سردار  عباسعلی بهدانی فرد  گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در شهر یزد با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستگیری و کشف سرقت به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با تحقیقات پلیس و با بررسی محل وقوع جرم مشخص شد مجرمان با طراحی قبلی و برنامه ریزی شده اقدام به سرقت به عنف طلاجات یک پیرزن در یکی از محلات بلوار طالقانی شهر یزد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد احساس ناامنی در محله و اینکه هیچ سرنخی از مجرمان در دست نبود بلافاصله تیمی از کارآگان زبده پلیس آگاهی و کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی و عملیاتی گسترده و ردزنی تا شعاع ۲۵ کیلومتری از مرکز شهر یزد ردپایی از ۲ سارق به دست آمد و مخفیگاه آن‌ها در اطراف شهر شاهدیه”شناسایی شد.

بهدانی فرد گفت: با هماهنگی مقام قضائی، سارقان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف طلاجات پیرزن یزدی به ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و اقدام خوب و به موقع کارآگاهان پلیس در دستگیری این مجرمان، ضمن اینکه احساس امنیت به این محله برگشت، مجرمان نیز متوجه شدند استان یزد محلی برای جولان و ایجاد ناامنی نیست.

 وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ باند سرقت به عنف در استان یزد شناسایی و متلاشی و ۲۶ مجرم سابقه دار نیز دستگیر شده اند.

بهدانی فرد خاطرنشان کرد: هر زمان که چنین سرقت‌هایی رخ می‌دهد و مردم دچار احساس ناامنی می‌شوند ماموران پلیس، آرامش و آسایش خود را فدای امنیت مردم می‌کنند تا بار دیگر حس امنیت و آرامش به خانه‌های شهروندان بازگردد.

 

منبع خبر: رکنـا