به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، صبح امروز (پنجشنبه ۲ آذر ماه) محسن منصوری در جریان بازدید از راه‌آهن کرمانشاه اظهار کرد: باید مشکلات این مسیر رفع و به صورت همزمان خط ریلی کرمانشاه به خسروی تکمیل شود. گفتنی است به منظور تکمیل ایستگاه‌های راه آهن کرمانشاه و رفع مشکلات فنی آن به یک هزار میلیارد […]

- ضرورت تسریع در تکمیل خط ریلی کرمانشاه-خسروی

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، صبح امروز (پنجشنبه ۲ آذر ماه) محسن منصوری در جریان بازدید از راه‌آهن کرمانشاه اظهار کرد: باید مشکلات این مسیر رفع و به صورت همزمان خط ریلی کرمانشاه به خسروی تکمیل شود.

گفتنی است به منظور تکمیل ایستگاه‌های راه آهن کرمانشاه و رفع مشکلات فنی آن به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در راستای مصوبه دولت، به زودی پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

کندی حرکت قطارهای راه‌آهن کرمانشاه در پی افتتاح زودهنگام این خطوط

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جریان این بازدید اظهار کرد: سرعت حرکت قطارهای این خطوط کند و بین ۶٠ تا ١٠٠ کیلومتر است.

وی افزود: این کندی به دلیل افتتاح راه‌آهن کرمانشاه پیش از رفع مشکلات فنی و زیرساختی خطوط است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه موقعیت ممتاز مبادلاتی در زمینه حمل بار و همچنین تردد مسافری در غرب کشور را دارد.

وی گفت: سرعت قطار کرمانشاه تا ملایر باید افزایش یابد و همچنین خواستار تکمیل ایستگاه‌های مسیر از جمله بیستون و تکمیل راه آهن کرمانشاه-اسلام‌آبادغرب تا سال آینده هستیم.

گفتنی است معاون اجرایی رئیس جمهور امروز (پنجشنبه ٢ آذر ماه) در سفری یک روزه به منظور بازدید از برخی پروژه‌ها وارد کرمانشاه شد.

شرکت در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به کرمانشاه است.

منبع: خبـرآنلاین