باشگاه استقلال از ابتدای فصل جاری با چالش بزرگی به نام سقف قرارداد مواجه است. چالشی که باعث شد این تیم برای جذب برخی از بازیکنان و مربیان خود با مشکل روبه‌رو شود. چند هفته پیش سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال بخش از قراردادهای خود را کم کردند تا گوستاوو بلانکو مهاجم جدید و […]

- تکلیف نهایی یاغی معروف استقلال مشخص شد/ امضا و زدن مهر به قرارداد توسط خطیر

باشگاه استقلال از ابتدای فصل جاری با چالش بزرگی به نام سقف قرارداد مواجه است. چالشی که باعث شد این تیم برای جذب برخی از بازیکنان و مربیان خود با مشکل روبه‌رو شود.

چند هفته پیش سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال بخش از قراردادهای خود را کم کردند تا گوستاوو بلانکو مهاجم جدید و آرژانتینی استقلال بتواند در لیگ برتر به میدان برود.

بلانکو در سومین حضورش در ترکیب استقلال دست به کار بزرگی زد و توانست در بازی با تراکتور با ضربه سر دیدنی گلزنی کند تا به بهترین شکل ممکن پاسخ محبت سرمربی و همبازیان خود را بدهد.

مجوز هاشمی‌نسب فردا صادر می‌شود/ سرطلایی استقلال در اصفهان روی نیمکت می‌نشیند

پس از حل شدن مشکل بلانکو، آرش رضاوند، صالح حردانی، محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی قراردادهای خود را کاهش دادند تا چالش نشستن مهدی هاشمی‌نسب بر روی نیمکت استقلال از بین برود.

پس از کاهش قراردادهای استقلالی‌ها این انتظار می‌رفت تا کارت بازی وی صادر شود اما مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مصاحبه‌ای را انجام داد که باعث شد تا هواداران استقلال نگران شوند.

فرشید طاهری مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در رابطه با صادر شدن کارت بازی هاشمی‌نسب اظهار داشت: هنوز از سوی باشگاه استقلال اقدام لازم برای صدور کارت مربیگری هاشمی‌نسب انجام نشده و این مربی تا زمانی که مدارکش به ما نرسد، نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند.

این اظهار نظر باعث شد تا خیلی‌ها باشگاه استقلال را مورد انتقاد قرار دهند، چرا که اقدام لازم را برای صادر شدن کارت هاشمی‌نسب انجام نداده‌اند.

اقدامات لازم برای حضور هاشمی‌نسب بر روی نیمکت استقلال انجام و مدارک و قرارداد این بازیکن بارگذاری شده بود اما با توجه به اینکه علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در خارج از ایران به سر می‌برد، مهر و امضای او زیر برگه‌ اصلی باقی مانده بود.

حالا با بازگشت علی خطیر به ایران وی فردا (شنبه) اقدامات لازم را انجام و با امضا و زدن مهر به قرارداد هاشمی‌نسب زمینه را برای صدور کارت وی فراهم می‌کند.

به طور حتم با تائید مدارک هاشمی‌نسب، کارت بازی مربی استقلال که بین هواداران این تیم محبوبیت زیادی دارد صادر خواهد شد و مجوز حضور بر روی نیمکت استقلال در اصفهان را پیدا خواهد کرد.

هاشمی‌نسب امروز (جمعه) همراه کاروان استقلال به اصفهان سفر خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

آبی‌پوشان تهرانی با کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه اول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارند.

منبع: خبـر ورزشی