استقلال جواب موشک را با موشک گرفت
استقلال جواب موشک را با موشک گرفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در مهمترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم ذوب آهن و استقلال تهران برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک – یک به پایان رسید. استقلال در این دیدار شروع خوبی داشت و در نیمه نخست با […]

استقلال, لیگ برترفوتبال - استقلال جواب موشک را با موشک گرفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در مهمترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم ذوب آهن و استقلال تهران برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک – یک به پایان رسید.

استقلال در این دیدار شروع خوبی داشت و در نیمه نخست با پاس کاری‌های بازیکنان این تیم ذوب آهن بیشتر به دنبال حفظ دروازه خود بود.

شاگردان جواد نکونام چندین موقعیت خطرناک در این نیمه خلق کردند، اما ره به جایی نبردند تا ۴۵ دقیقه نخست با نتیجه صفر – صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم استقلال شروع بهتری داشت و به دنبال گلزنی بود تا اینکه در دقیقه ۶۲ روی شلیک تماشایی آرمین سهرابیان به گل رسید. ذوب آهن پس از این گل به دنبال جبران رفت و در مقابل بازیکنان استقلال سعی در کنترل بازی داشتند، اما در دقیقه ۷۷ روی شوت محکم مجید علیاری و گل بخودی مهدی مهدی پور دروازه آبی‌ها باز شد.

بازی پس از این گل آرام‌تر دنبال شد و از تب و تاب افتاد و در نهایت کار دو تیم با تساوی به پایان رسید.

استقلال با این نتیجه ۲۳ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند و ذوب آهن نیز ۱۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

منبع: اطلاعات انلاین