اتلتیکو مادرید در بازار نقل و انتقالات ژانویه برای به خدمت گرفتن سرهو گیراسی از اشتوتگارت، با چالش سختی روبرو است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دیگو سیمئونه یک مهاجم جدید را در نیم‌فصل در اولویت قرار می‌دهد. اتلتیکومادرید در آغاز سال ۲۰۲۴ با ورود به سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل‌ری، در کنار یک‌هشتم […]

- اتلتیکومادرید هم مشتری گیراسی شد

اتلتیکو مادرید در بازار نقل و انتقالات ژانویه برای به خدمت گرفتن سرهو گیراسی از اشتوتگارت، با چالش سختی روبرو است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دیگو سیمئونه یک مهاجم جدید را در نیم‌فصل در اولویت قرار می‌دهد. اتلتیکومادرید در آغاز سال ۲۰۲۴ با ورود به سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل‌ری، در کنار یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رقابت قهرمانی لالیگا، در چهار جبهه مبارزه خواهد کرد.

سیمئونه انتخاب اول خود یعنی آلوارو موراتا و آنتوان گریزمن را تغییر نخواهد داد، اما می‌خواهد در صورت نیاز بازیکنان کمکی برای این زوج باتجربه داشته باشد. گیراسی یکی از گزینه‌هاست، و این ملی‌پوش اهل گینه در حال حاضر ۱۵ گل در بوندس‌لیگا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به ثمر رسانده است؛ تنها هری کین در بایرن مونیخ آمار بهتری نسبت به او دارد.

کریستین فالک، کارشناس نقل و انتقالات آلمانی به میلان و نیوکاسل یونایتد توصیه کرده که اتلتیکو را تحت فشار قرار دهند، و آنها مشکلی در تامین بند فسخ ۱۷.۵ میلیون یورویی او نخواهند داشت. گزارش دیگری از گاردین ادعا می‌کند که منچستریونایتد نیز به عنوان بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای تغییر شرایط اولدترافورد، گیراسی را مد نظر دارد.

بیشتر بخوانید: پدیده جدید فوتبال جهان کیست؟/ گینه‌ای، ۲۷ ساله و کسی که هری کین را به چالش کشید

منبع: خبـر ورزشی