به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کریستوف گالتیه در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس، اظهار داشت: می‌دانیم بازی فردا برای پرسپولیس خیلی مهم است زیرا اگر پیروز شوند، قطعا به مرحله بعدی صعود می‌کنند. برای ما هم به ویژه نفرات جوان‌مان امتحان بزرگی است. هرچند از دور مسابقات حذف شده‌ایم. وی […]

 

پرسپولیس, سرمربی الدحیل, لیگ قهرمانان آسیا - پرسپولیس تیمی بزرگ و مطرح‌ترین ایران است اما در مقابلش کوتاه نخواهیم آمد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کریستوف گالتیه در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس، اظهار داشت: می‌دانیم بازی فردا برای پرسپولیس خیلی مهم است زیرا اگر پیروز شوند، قطعا به مرحله بعدی صعود می‌کنند. برای ما هم به ویژه نفرات جوان‌مان امتحان بزرگی است. هرچند از دور مسابقات حذف شده‌ایم.

وی افزود: از دور این رقابت‌ها حذف شده‌ایم و تعدادی هم مصدوم داریم اما فردا امتحان بزرگی برای الدحیل است‌. می‌دانیم هواداران خیلی زیادی فردا منتظر پیروزی پرسپولیس هستند اما می‌خواهم تیم من بجنگد‌. همچنان به لیگ قهرمانان احترام می‌گذاریم و قطعا فردا سعی می‌کنیم بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم زیرا در این مسابقات باید بهترین نمایش را داشته باشید.

سرمربی الدحیل درخصوص اینکه آیا تیمش آمادگی حضور در مقابل حدود ۵۰ هزار هوادار پرسپولیس پرشور را دارد، گفت: امیدوارم تیم ما به ویژه بازیکنان جوان آماده باشند. می‌دانم باید فشار زیادی را تحمل کنند اما مخصوصا محمد موسی، کاپیتان ما دوست دارد  در ورزشگاه‌هایی بازی کند که تماشاگران زیادی در آن هستند تا تحت فشار هواداران قرار بگیرند. طرفداران ایرانی عاشق فوتبال هستند و فردا امتحان بزرگی برای ما است.

گالتیه در پاسخ به این سوال که به عنوان سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن که سابقه کار کردن با بازیکنان بزرگ در این تیم و قهرمانی لیگ یک این کشور با PSG لیل را در کارنامه دارد، شرایط فوتبال ایران و آسیا را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: لیگ ایران را خیلی کم می‌شناسم‌ اما تیم ملی ایران بسیار خوب است. ۳_۲ بازی پرسپولیس را تماشا کردم و تیم خیلی خوبی است. سازماندهی خوب و بازیکنانی تکنیکی دارد. در خط حمله می‌تواند از تنوع زیادی استفاده کند. البته سخت است بخواهیم با لیگ فرانسه سخت است اما با این حال تیم ملی کشورتان را می‌شناسم و می‌دانم چقدر شما به فوتبال علاقه‌مند هستید.

محمد موسی، بازیکن این تیم در نشست خبری، عنوان کرد:  بازی فردا برای ما مهم است‌‌ سعی داریم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا