به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح سراسری ارتقای امنیت اجتماعی پیشگامان به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول طی چهار روز با هماهنگی مرجع قضایی اجرا شد. فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح سراسری ارتقای امنیت اجتماعی پیشگامان به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول طی چهار روز با هماهنگی مرجع قضایی اجرا شد.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران در این طرح طی عملیات‌هایی جداگانه ۷۱ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنها را مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده به صراحت به ۷۳ فقره سرقت اعتراف کردند؛ همچنین در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه و آلات سرقت کشف و ضبط شد.

سرهنگ یاری زاده ضمن اشاره به کشف ۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری تصریح کرد: یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۹ جلد کتاب خطی و مقادیر زیادی اجناس اتیقه در این طرح کشف و ۱۱۵ دستگاه خودرو و ۱۰۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده‌های مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا