به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مالک باشگاه آلمریا از مدیر ورزشی خود درخواست کرده است تا مذاکره با پاکو خمز، سرمربی سابق رایووایکانو را آغاز کند. این مربی اکنون هدایت تراکتور را در لیگ حرفه‌ای ایران بر عهده دارد و قراردادش با این باشگاه در دسامبر سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد؛ بنابراین آلمریا برای […]

- آلمریا خواستار همکاری با سرمربی تراکتور

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مالک باشگاه آلمریا از مدیر ورزشی خود درخواست کرده است تا مذاکره با پاکو خمز، سرمربی سابق رایووایکانو را آغاز کند. این مربی اکنون هدایت تراکتور را در لیگ حرفه‌ای ایران بر عهده دارد و قراردادش با این باشگاه در دسامبر سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد؛ بنابراین آلمریا برای اینکه بدون پرداخت مبلغی برای فعال‌سازی بند جدایی خمز بتواند او را به خدمت بگیرد، ابتدا باید با مدیریت باشگاه ایرانی مذاکره کند.

سایت «El Gol» اسپانیا درباره شرایط تیم فوتبال آلمریا که تنها با ۵ امتیاز در قعر جدول ۲۰ تیمی لالیگا قرار دارد، در مطلبی با تیتر «پاکو خمز؛ ناجی آلمریا برای نجات از سقوط» نوشت: مدیریت باشگاه آلمریا بر این باور است که راه‌حل خروج تیم فوتبال این باشگاه از شرایط فعلی، تغییر سرمربی خواهد بود.

اما نکته جالب توجه این است که خمز دو روز پیش بعد از پیروزی ۲ بر صفر تراکتور مقابل پیکان گفته بود: «خسته شده‌ام، شاید خیلی زود به اسپانیا بازگردم.»

آلمریا تاکنون تنها ۵ امتیاز از ۵۱ امتیاز ممکن را در لالیگا به دست آورده و به نظر می‌رسد اعتماد ترکی الشیخ مالک این باشگاه به گایزکا گاریتانو (سرمربی آلمریا) به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا