فدراسیون فوتبال نام علیرضا فغانی را از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۳ کنار گذاشت و این موضوع ناراحتی علیرضا فغانی را به همراه داشت به این خاطر که این موضوع به وی اطلاع رسانی نشد و درنهایت این داور با لابی هایی که با فدراسیون فوتبال استرالیا انجام داد وارد لیست […]

- موافقت فدراسیون فوتبال با مهترین تصمیم کمیته داوران

فدراسیون فوتبال نام علیرضا فغانی را از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۳ کنار گذاشت و این موضوع ناراحتی علیرضا فغانی را به همراه داشت به این خاطر که این موضوع به وی اطلاع رسانی نشد و درنهایت این داور با لابی هایی که با فدراسیون فوتبال استرالیا انجام داد وارد لیست داوران بین المللی این کشور در سال ۲۰۲۳ شد و به همین بهانه یکی از داوران استرالیا در جام ملت های دوحه خواهد بود.

بعد از این کش و قوس ها شائبه شد که کمیته داوران اشتباه خود را اصلاح خواهد کرد و نام این داور را به لیست داوران بین المللی در سال ۲۰۲۴ بر می گرداند. اما لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۴ هم اعلام شد که در بین اسامی اثری از نام علیرضا فغانی نیست. کاملا پیداست فدراسیون فوتبال با تصمیم کمیته داوران وشخص خداداد افشاریان موافق بوده است. به نظر تغییر جغرافیای داوری علیرضا فغانی موجب اتخاذ این تصمیم شده است.

لیست داوران وسط بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۴ از این قرار است:

موعود بنیادی‌فر

پیام حیدری

بیژن حیدری

حسن اکرمی

سیدوحید کاظمی

امیر عرب‌براقی

مرتضی منصوریان

منبع: خبـر ورزشی