«پرسپولیسِ ۱۰ نفره» شگفتی‌ساز لیگ را شکست داد
«پرسپولیسِ ۱۰ نفره» شگفتی‌ساز لیگ را شکست داد

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شگفتی ساز لیگ یعنی شمس آذر قزوین در دیداری حساس میهمان پرسپولیس بود و تن به شکست دو بر یک داد.شاگردان یحیی گل محمدی در غیاب محمدحسین کنعانی زادگان بازی را هجومی آغاز کردند و در همان نیمه نخست و در دقیقه ۲+۴۵ روی یک ارسال بلند و باضربه سر گئورگی […]

- «پرسپولیسِ ۱۰ نفره» شگفتی‌ساز لیگ را شکست داد

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شگفتی ساز لیگ یعنی شمس آذر قزوین در دیداری حساس میهمان پرسپولیس بود و تن به شکست دو بر یک داد.
شاگردان یحیی گل محمدی در غیاب محمدحسین کنعانی زادگان بازی را هجومی آغاز کردند و در همان نیمه نخست و در دقیقه ۲+۴۵ روی یک ارسال بلند و باضربه سر گئورگی گولسیانی به گل رسیدند.
در نیمه دوم شمس آذر برای جبران قدم به میدان گذاشت و خیلی زود در دقیقه ۴۸ صاحب یک ضربه پنالتی شد. بعد از اعلام پنالتی یار تیم میهمان پشت ضربه ایستاد که ضربه او را دروازه بان پرسپولیس با تشخیص مسیر گرفت، اما در ادامه حسین گودرزی روی ریباند دروازه را گشود. در ادامه خطای عجیب و بچگانه علی نعمتی باعث اخراج وی شد تا کار پرسپولیس دشوار شود، اما آن‌ها بی محابا حمله کردند تا به گل برسند و در دقیقه ۸۱ به یک پنالتی رسیدند و گولسیانی گلزنی کرد.
بازی از این لحظه به بعد پر برخورد و پر جنب و جوش دنبال شد و شمس آذر برای جبران گل خورده به آب و آتش زد اما راه به جایی نبرد و تن به شکست داد.

منبع: اطلاعات انلاین