به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک از ۱۵ تا ۲۸ دی به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی تیراندازی ایران نیز با ۱۳ ملی‌پوش راهی این مسابقات خواهد شد. جواد فروغی، امیر جوهری‌خو، سجاد پور حسینی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در تپانچه و الهه احمدی، […]

مسابقه تیر اندازی کسب سهمیه المپیک - ۱۳ تیرانداز ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک از ۱۵ تا ۲۸ دی به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی تیراندازی ایران نیز با ۱۳ ملی‌پوش راهی این مسابقات خواهد شد.

جواد فروغی، امیر جوهری‌خو، سجاد پور حسینی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در تپانچه و الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، فاطمه امینی، یلدا سلیمانی، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام در بخش تفنگ نفرات اعزامی به اندونزی هستند.

ناصر رسولی نیز به عنوان سرپرست و محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی سرمربیان تیم‌های ملی تپانچه و تفنگ نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است و در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.

تیراندازی ایران تاکنون دو سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.

تیراندازی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شش سهمیه (۴ سهمیه در بخش تفنگ و دو سهمیه در تپانچه) داشت که جواد فروغی در تپانچه قهرمان شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا