اعضای تیم استقلال در پایان ۱۵ دیدار دوره رفت نیم فصل اول با کسب ۹ پیروزی، ۵ مساوی و یک شکست و تعداد ۲۳ گل زده و ۹ گل خورده با تفاضل گل ۱۴+ موفق به کسب ۳۲ امتیاز از مجموع ۴۵ امتیاز در ۱۵ دیدار نیم فصل اول شدند. با یک حساب سرانگشتی مشخص […]

- این ۶ تیم ۱۳ امتیاز از استقلال گرفتند/ چرا استقلال ۴۵ امتیازی نشد!

اعضای تیم استقلال در پایان ۱۵ دیدار دوره رفت نیم فصل اول با کسب ۹ پیروزی، ۵ مساوی و یک شکست و تعداد ۲۳ گل زده و ۹ گل خورده با تفاضل گل ۱۴+ موفق به کسب ۳۲ امتیاز از مجموع ۴۵ امتیاز در ۱۵ دیدار نیم فصل اول شدند.

با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود استقلال در نیم فصل اول ۱۳ امتیاز مقابل حریفانش از دست داده است. این ۱۳ امتیاز در مصاف مقابل ۶ تیم از دست استقلال رفت که به ترتیب ۳ امتیاز در هفته سوم پس از باخت به سپاهان و ۱۰ امتیاز در هفته‌های معوقه پنجم، هشتم، یازدهم، دوازدهم و چهاردهم به ترتیب مقابل پرسپولیس، شمس آذر قزوین، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان بود که به دلیل تساوی با این پنج تیم استقلال در هر دیدار ۲ امتیاز از دست داد تا جمعاً ۱۳ امتیاز در نیم فصل اول از دست داده باشد.

با این وجود تیم استقلال تا پیش از دیدارهای هفته پانزدهم تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به عنوان رقبای اصلی‌اش در بالای جدول فعلاً صدرنشین جدول نیم فصل اول است و این احتمال نیز وجود دارد که با همین شرایط نیم فصل اول را به پایان برساند.

منبع: خبـر ورزشی