به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سرهنگ حجت فرهادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف طلا جات وی به ارزش ۵ میلیارد ریال برررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که فرد مالباخته […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سرهنگ حجت فرهادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف طلا جات وی به ارزش ۵ میلیارد ریال برررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که فرد مالباخته برای فروش طلاجات خود با یکی از دوستانش در یکی از محلات حاشیه ای  شاهین شهر قرار ملاقات گذاشته که با حضور در محل سه فرد ناشاس با تهدید و ضرب شتم آنها تمامی پول و زیوار آلات  داخل خودرو را سرقت و با پنچر کردن خودرو از محل متواری می شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در ادامه مأموران با بررسی دقیق چگونگی وقوع جرم و کشف زوایای پنهان ماجرا با استفاده از هوش و ذکاوت خود پی به تبانی دوست مال باخته با سارقان می برند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با دستگیری دوست مال باخته و اقرار وی به بزه ارتکابی نقشه او برای سرقت طلاجات برملا شد و در ادامه با اعترافات صریح او همدستانش که  ۳ برادر بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ فرهادی از کشف طلاجات مسروقه و تحویل آن به مال باخته خبر داد و خاطر نشان کرد: هر ۴ متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.  

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا